Teenused

Teraapialaeka võtmeisikud Sander, Silja ja Mari-Liis pakuvad sulle nii massaaži, füsioteraapiat, toitumisnõustamist kui ka koolitusi. Loe igast teenusest lähemalt, klõpsates teenuse nimele. Teenuste hinnad leiad iga teenuse kirjelduse lõpust või hinnakirjast. Aja broneerimiseks kirjuta palun aeg[at]teraapialaegas.ee või klõpsa kodulehel üleval paremal nupule “Book appointment”. Viimasel juhul näed kohe, millised ajad on vabad ning saad rahulikult sobiva välja valida. Kui mitte ükski aeg kuidagi ei sobi, siis kirjuta meile, äkki saame väljaspool tavalisi tööaegu vastu võtta. Kui vajad nõu või ei tea täpselt, millised teenused sind kõige paremini aidata võiksid, kirjuta teave[at]teraapialaegas.ee

Millised teenused mulle sobivad?

Allolev tabel annab kiire ülevaate, millised teenused just sinu hädale leevendust võiksid tuua. Kui sa ikka seda õiget ei leia, siis võta meiega ühendust: teave[at]teraapialaegas.ee

Teenus Kellele sobib
Klassikaline massaaž
    • Üldine lihaste lõõgastus igapäevasest tööst ja vaimsest stressist
    • Kerge ja mõõdukas lihaspinge lokaalselt või üldkehaliselt
    • Staatilise tööasendi ja istuva elustiiliga inimesele
Tai massaaž
    • Füüsiliselt aktiivsele inimesele (tippsportlased, harrastussportlased, füüsilise töö tegijad), kes saab palju koormust jalgadele
    • Joogatunni või venitamise asemel – laisa või hõivatud inimese alternatiiv
    • Võistluse ja treeningu järgselt lihaste taastamine.
    • Võistluseelne lihaspingete leevendamine (kui võistluseni on jäänud 1-2 päeva)
  • Tugev või mõõdukas lihaspinge jalalihastes või seljas
  • Vigastuste ennetamine (sobib väga hästi jooksjatele!)
  • Tugeva massaaži sõbrale
  • Inimesele, kes otsib vaheldust traditsioonilisele massaažile
Süvamassaaž
    • Füüsiliselt aktiivsele inimesele (tippsportlased, harrastussportlased, füüsilise töö tegijad), kes saab palju koormust jalgadele ja seljale
    • Vigastusest taastumine
    • Võistluse ja treeningu järgselt lihaste taastamine.
    • Võistluseelne lihaspingete leevendamine (kui võistluseni on jäänud 1-2 päeva)
  • Tugev või mõõdukas lihaspinge jalalihastes või seljas
  • Vigastuste ennetamine (sobib väga hästi jooksjatele!)
  • Tugeva massaaži sõbrale
  • Inimesele, kes otsib vaheldust traditsioonilisele massaažile
Trigeripunktiteraapia
  • Hõivatud inimesele, kellel on üldine vaimne ning kehaline pinge
  • Kiire leevendus
  • Tunne, et kõik kohad valutavad
  • Pole lihasvaludele traditsioonilisest massaažist abi saanud
Füsioteraapia
  • Traumadest ja vigastustest taastumine.  Nt. hüppeliigese väänamised, luumurrud, ülekoormusvigastused (luuümbrise põletikud, karpaalkanali sündroom, tennisisti küünarnukk, Achilleuse kõõluse põletik jne.), lihasvenitused, -rebendid jms
  • Ortopeedilistest operatsioonidest taastumine (põlve- ja puusaproteesid, põlve meniski operatsioonid, seljaoperatsioonid jne)
  • Rühihäired, nt. skolioos, x-jalgsus jne.
  • Akuutsed ning kroonilised selja- ja kaelavalud, mille puhul pole massaažist või harjutustest abi saanud
  • Kroonilised lihasvalud, mille puhul pole massaažist või harjutustest abi saanud
  • Kiirguvad valud ja nn sipelgad kätes ning jalgades
  • Peavalud
  • Vigastuste ennetamine sportlastel
  • Neuroloogilised haigused, nt. insult, Sclerosis multiplex jms)